HTML

Háromig Számolunk

„A kérdés nem úgy merül fel, hogy etikus-e vagy sem, hanem úgy, hogy jogszerű-e vagy sem.” Szollár Domokos az elitélt Bendek Fülöp 4.8 milliós végkielégitéséről „Lehet, hogy nem szokványos, de törvényes" Suchman Tamás a 804 milliós Tocsik botrányról ----------------------------------------------- "Nem túl finom megoldás, de rém hatékony" Avi megjegyzése Tonyhoz a Blöffből. ...no meg az életfogytiglan, rögtön itélő biróság, vagyonelkobzás, népharag, meg minden, amitől megremeg kezetek, lábatok áruló szarjankók!

Friss topikok

  • tesz-vesz: @civilkontrol: jobban örülnék egy posztvitához. tehát hogy posztba írod, aztán én posztban válaszo... (2010.07.26. 17:53) Dr. Nagy Róza for president
  • civilkontrol: @tesz-vesz: Bizony ám. kkbk.blog.hu/2009/09/09/gazdasagi_bergyilkos :o) Csak most talán válto... (2010.07.24. 23:04) A csata elkezdődött
  • civilkontrol: @Kalimera: Übergáz voltam, javitva, köszi mégegyszer! (most mindenki döntse el magában, hogy a ... (2010.07.19. 06:57) Én Veletek vagyok!
  • DjKaller: "Ebbe beleértjük azt az LMP-t is amelynek a javára az MSZP visszalépet, ez is azt bizonyítja, hogy... (2010.04.16. 00:25) Újabb kurucz-barika "leleplezés"
  • tesz-vesz: @civilkontrol: pont amiatt amit írtál alpári, bunkó, trágár, bárdolatlan paraszt ezek nem erkölc... (2010.04.09. 23:37) Kapjátok be!

Linkblog

Utolsó kapszula a pohárba

2009.04.15. 18:00 civilkontrol

"Nagyon sok embert ismerek, akik összehasonlíthatatlanul jobban élnek, mint tíz-tizenöt évvel ezelőtt, és olyan mély letargiában vannak ettől a rettenetes országtól meg helyzettől, hogy legszívesebben az ember tényleg ciántablettát osztogatna nekik, hogy jussanak már túl a problémájukon. Ami természetesen nem megoldás."

Kuncze úr, látja ezért vagyok letargiában. Hogy Ön a politikai távozását követően rádiósként is engem próbál eltüntetni a föld színéről.
Mert én az Ön szemében egy probléma vagyok. Egy probléma, amin segíteni nem tud, tehát meg akar szüntetni.
Hiszen én vagyok a középosztály. A középosztály, ami gondolkodik. A középosztály, akinek feltűnik, hogy Ön és csapata nem csupán anyagi természetű problémákat zúdított a nyakamba.
Ön minden mögött pusztán anyagi okokat keres, én meg nem. Ön, a Magyar elit és a média, igyekeznek mindent anyagi síkról megközelíteni. Más nem is lehet fontosabb.
Emiatt vagyok depressziós! Mert először vezető politikusként, most pedig a rádióból kívánja halálomat. Hogy hallgassak.
Kuncze úr, ez az írás most nem olyan lesz, mint a "köteles" beszéd szociálliberális olvasata.
Nem a szó szerinti mondanivalója, a nyers és képletes, sőt hátborzongató hasonlata miatt vonom felelősségre Önt. Nem feltételezem Önről (bár lehet, hogy ez vakmerőségre vall), hogy cián kapszulával kívánja kioltani az én és gondolattársaim életét.
Bizony én a tényleges mondandója miatt neheztelek Önre! Nem érti, hogy miért merek búslakodni, ha egyszer az Önök megmondóemberei szerint több pénzt, több fogyasztást kapok, mint 10-15 évvel ezelőtt.
Hát ezért vagyok letargikus Kunce úr! Mert fel sem tételezi rólam, hogy engem nem csak a nullák száma izgat, a fizetéspapíromon!
Mert Ön és csapata mindent erre próbál kenni, mindent anyagi okokkal kíván megmagyarázni! Anyagi megközelítéssel úszít egymásnak társadalmi rétegeket napi rendszerességgel!
Valójában nem (csupán) a hazám megrendült anyagi helyzete miatt vagyok depressziós, hanem mert a magyar közbeszédet Önök tabukkal tűzdelték tele! Ez pedig minden, csak nem szabad demokrácia! A tabukkal pillérezett közbeszéd a puha diktatúra előszobája!
Valójában azért süllyedtem apátiába, mert a magyarok életéből mesteri munkával irtották ki a baráti, családi, de leginkább kollegáris politizálás lehetőségét! Politikáról még véletlenül se! Csak összevesznétek egymással!
Nehogy már mi, választók, Magyar polgárok elkezdjünk az Önök (Elit) dolgairól beszélgetni, mert még a végén rájönnénk, hogy Önök nem a mi érdekeinket képviselik! Sem anyagilag, sem szellemileg!
Mert Önök mesteri precizitással folyamatosan Magyarokat állítanak szembe Magyarokkal, mindezt a liberális eszmék függönye mögül! Valójában meg ennek homlok egyenest az ellenkezőjét teszik! Napi rendszerességgel rágalmazzák, szidják, a társadalom többségét! Mindenki, aki Önökkel nem ért egyet, csak szélsőséges uszító eszméket vallhat!
Kuncze úr, bizony valóban depressziós vagyok.
De Ön rosszul látja depresszióm okát ezért a kezelése is hibás, ahogy ezt már megszokhattuk Önöktől.
Azért vagyok letargiában, mert látom, hogy Önök mit művelnek! Látom, hogy darabokra forgácsolják a társadalmat, hogy mégegyszer ne történhessen meg egy 56 szerű teljes egyesülés! Jól álcázott eszközökkel egymásra uszítanak minket, hogy egymással legyünk elfoglalva, ne Önökkel. És csupán ennek a munkának köszönhető, hogy nem látjuk még mindannyian: Bizony, Önök gazdaságilag (sem) a mi érdekeinket szolgálják! Hanem a tőke, a nemzetközi multinacionális erők érdekeit! És ennek egyenes következménye, hogy az én nyakamba ismét bokrosi méretű csomagot kívánnak zúdítani, ugyanakkor a válság ellenére gigantukus profitot elért multinacionális cégeket továbbra is adoamnesztiában részesítik!
Az esélyegyenlőség jegyében, Önök szándékosan versenyhátrányba hozzák a gazdaság hazai képviselőit, hiszen a multiknak adott kedvezmények esélytelenné tették a "szabad piaci" versenyt! Ugyan milyen "szabad piac" az, ahol az egyik félnek nincs befizetési kötelezettsége, míg a másikat súlyos terhekkel terhelik és a legkisebb elmaradás után is százezrekre büntetik, ellehetetlenítik???
És tették mindezt a saját polgáraik, saját vállalkozásaik ellen, külső erők védelmében!

Ettől vagyok depressziós! És gyógyulásomat, ha meg nem haragszik, nem attól várom, hogy elfogadom, az Ön által segítőkészen kínált cián kapszulát.
Hanem attól, hogy ezeket a dolgokat egyre többen mondjuk ki és egyre többen értjük meg.
Többen és többen vesszük észre, mit is művelnek Önök velünk és rövidesen egyesült erővel vonjuk Önöket felelősségre a tetteikért!
Ez az én gyógyulásom kulcsa, és állítom, hogy a ciános megnyilatkozásával is elősegítette ezt! Mert egyre többen vagyunk egyre dühösebbek!
Az Önök ideje hamarabb lejár, mint gondolná!
És ez lesz az én tényleges gyógyulásom legelső lépése!

Egy középosztálybeli, aki a nevét sem meri az ellenvéleménye alá írni az Ön(ök) által épített SZABAD Demokráciában

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebforradalom.blog.hu/api/trackback/id/tr55976059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

civilkontrol 2009.03.03. 18:50:17

Egy közismert blogoldalon erre az alábbi kommentet kaptam:
"...
Csak az gondolkodhat ilyen észveszejtő módon szemellenzősen, aki komolyan elhiszi, hogy magyar ember nem lehet zsidó vagy egyéb kisebbséghez tartozó, homoszexuális, esetleg baloldali. Azokat tényleg megosztja a liberalizmus toleranciája ..."

Ez az élő példája annak, amin változtatni szeretnénk! Hogy folyamatosan nemtelenül támadjuk egymást minden alap nélkül! Remélem a többi írásból egyértelműen kiderül, hogy távol állnak tőlem/tőlünk a bármi alapján kirekesztő eszmék!

És míg a remélhetőleg egyre több ide látogatótól elvárjuk, hogy a kommentben fájlalt szélsőséges eszméktől tartózkodjanak (az ilyen jellegű bejegyzéseket egytől egyik kimoderáljuk) amellett azt is szeretnénk, hogy csak azért, mert valami konzervatív szagú, mert egy írás nemzetről, magyarokról, hazáról szól, senki ne feltételezzen a tulajdonosról szélsőséges eszméket!
Mert az utóbbi évtizedben a "nemzeti érzéseket" sajnos sikerült összemosni valami sokkal alantasabb mocsokkal.
Erről később külön is írni fogok.

Murok 2009.03.07. 15:51:18

Nagyon jó cikk, különösen örülök, hogy a Magyar Nemzet is lehozta.

civilkontrol 2009.03.07. 17:49:24

Köszönöm az elismerést :o)
Remélem hozzájárultam, hogy még több ember észrevegye, mi zajlik körülöttünk valójában!
süti beállítások módosítása